10 Nisan 2009 Cuma

Veeee Şili'ye Geçiş....I..)

Tamam merak etmeyin. Daha fazla işkence yok. Şili'ye geçişin sadece birinci Roma'sı var,diğerleri yok...Her geçiş de böyle yaparsak ne geçişler daha doğrusu geçemeyişler biter ne de bu yol biter. Yol iyidir ama bitmesi gereken zamanda da bitmelidir bir dönem tekrar başlamak için başka bir yola çünkü her yol ayrıdır ve daha gidilecek çoook yol vardır..;geçişler de geçilmelidir yeri ve zamanı geldiğinde...yeri ve zamanı geldiğinde..önemlidir bilmek,bilebilmek yeri ve zamanını geçişlerin bir köprüden,bir sınırdan,bir coğrafyadan,bir kentten. İnsan hazır olduğunda geçmelidir geçilmesi gereken tüm sınırlardan ve sınırlarından.
Hazır deyilmişim demek ki geçmek için Mendoza'dan Şili'ye. Her ne kadar kısa sürdüyse de otobüsle geçiş , günler aldı yazarken geçebilmek benim için nedense...
Şili'ye geçtin de ne oldu. Deymiştir umarım bu kadar rakama ve ayak sürümene Şili.Vermiştir umarım ne beklediysen ondan..yok vermedi,bana geçiş gerek,bana sınır gerek,getirin bana Peru'yu da bir anlatıversem nasıl geçmişim Atacamadan Peru'ya dersen senin için yapılacak bir şey yoktur artık. Çaresiz her geçiş bir geçemeyiş olacaktır...

3 yorum:

Arzu dedi ki...

Ben memlekete dönmesine döndüm de bu sefer de aklım sende kaldı. Afrika falan diyordum ama galibe önümüzdeki kış döneceğim oralara. Gelir gelmez, sen daha kendine gelemeden buluşmamız lazım, bari biraz kokusunu alayım oraların. Çok özledim valla.İlk Efes biran benden!
Anladığım kadarıyla keyfin yerinde, çok hoşuma gitti. Diğerlerinden haber varmı?

kutay dedi ki...

Haftaya geliyorum bir aksilik olmazsa.Bir bakıma yolun başladığı yer İstiklal'deki yer,yine orada sonlandırmak gerekiyor dolayısıyla.Keyif de çok haklısın.Yol aldıkça keyfi artıyor insanın.Mahmut döneli 1 ay oluyor.sen de dönmüşsün sıra bende.

Sivas Gezi Rehberi dedi ki...

merhaba
siteniz gerçekten çok başarılı